TREN KARATE I NORDÅS KARATEKLUBB

Har du trent karate før, og ønsker å melde deg inn i Nordås Karateklubb og trene med oss?
Hvis du ikke er nybegynner kan du begynne og trene med oss når som helst i løpet av et semester, du trenger ikke vente til oppstart av et nytt semester.

For å bli medlem må du registrere deg i vår medlemsportal. Hvis du allerede har en brukerid hos NIF (gjennom annen idrett) skal denne brukeren benyttes ved å velge 'Logg inn'. Hvis du ikke har en eksisterende bruker hos NIF, klikk 'Ny bruker'. Skal du melde inn et barn, så er det barnet som skal registreres, ikke du som forelder/foresatt. Velg 'Barnet mitt skal bli medlem'
- Fyll inn informasjonen som kreves.
- Velg medlemskap, typisk 'Barn' (yngre enn 13 år) eller 'Voksen' (fra 13 år og eldre). NB: Medlemskontingenten er en årlig kontingent.
- Velg treningsavgift. Hvis tre eller flere familiemedlemmer (samme husstand) er medlem i Nordås karateklubb, kan hvert enkelt medlem kreve familierabatt. NB: Treningsavgiften er en månedlig avgift.
'Send for godkjenning'

HVORFOR IKKE TRENE SAMMEN MED BARNA

De fleste av oss lever svært travle liv og har store krav til fritiden vår. I dag kjører mange foreldre barna sine til forskjellige aktiviteter som basketball, fotball eller håndball, og har kanskje liten tid til å trene selv. Man hører også ofte om foreldre som sliter med å tilbringe nok kvalitetstid sammen med barna sine. I Nordås karateklubb kan du både tilbringe tid sammen med barna dine, og trene selv. Karateklubben er heldig og har allerede flere utøvere fra samme familie som trener. Mange sier det er kjekt å ha en aktivitet som alle i familien synes er gøy å holde på med. Samtidig sparer man masse tid ved at alle trener på samme sted, og noen ganger på samme tid.

PASSER FOR BARN OG GODT VOKSNE

Karate gir barn, unge og voksne mulighet til å lære seg selvforsvar, den forbedrer helsen og øker selvtilliten. Den gir også styrke, kondisjon og hurtighet. I tillegg er karate individuelt tilpasset slik at man kan levere på det nivået man er på, og man har muligheten til å utvikle seg selv i eget tempo. Det er hele tiden et mål å strekke seg etter, og man blir aldri utlært.

FLINKE INSTRUKTØRER

Nordås karateklubb har flinke trenere, høy kvalitet på treningene og et godt sosialt miljø for alle aldersgrupper. Her tar vi vare på hverandre! Alle er hjertelig velkommen i Nordås karateklubb. Vi ser frem til å se dere!